Безкоштовна доставка і знижка 5% на колекцію осінь-зима 22/23 при оплаті онлайн
УКР РУС
ПН-НД з 9:00 до 18:00
УКР РУС
Питання та відповіді
Питання та відповіді
ЯК МЕНІ ПРИЄДНАТИСЯ ДО MIRATON CLUB?

Це безкоштовно, легко приєднуйтесь за посиланням, в магазинах або через соціальні мережі / email. Після заповнення анкети вам буде надіслано листа з підтвердженням ваших даних і реєстрації. Для участі необхідно погодитися з правилами Програми Лояльності MIRATON CLUB.

В МЕНЕ КАРТА START, EXPERT, VIP, ЩО РОБИТИ?

Якщо ви є власником однієї з карт, то перехід на нову програму здійснюється дуже просто - приходьте на касу і вам безкоштовно змінять картку на MIRATON CLUB. Крім того, наші лояльні покупці отримують додаткові пропозиції і бонуси після обміну карток.

ЧЕРЕЗ СКІЛЬКИ ДНІВ БУДУТЬ ДОСТУПНІ БОНУСИ?
Бонуси за покупки товару будуть доступні на п'ятнадцятий день після покупки за умови, що товар не буде повернений в магазин.
У МЕНЕ БУЛА ЗНИЖКА, А ТЕПЕР БОНУСИ, ЧИМ ЦЕ КРАЩЕ?

У порівнянні з системою знижок, яка діяла лише кілька місяців на рік, MIRATON CLUB діє завжди, тому ви не обмежені в отриманні бонусів, які можна витратити на будь-які покупки. Аналогічно системі знижок, ви отримуєте грошовий % від вартості товару на ваш рахунок карти MIRATON CLUB, який можна використовувати для покупки товару або зменшення вартості товару на кількість бонусів. Списання бонусів не доступне в період проведення акції з 12 по 17 липня 2022 року.

ДЕ Я МОЖУ ОЗНАЙОМИТИСЯ З ПРАВИЛАМИ ПРОГРАМИ MIRATON CLUB?
ЩО МАЄТЬСЯ НА УВАЗІ ПІД ПІСЛЯПЛАТОЮ
Післяплата дає можливість оглянути і приміряти товар перед оплатою.
З ЯКОГО ДНЯ НАРАХОВУЄТЬСЯ ГАРАНТІЙНИЙ СТРОК НОСІННЯ ВЗУТТЯ?

Гарантійний строк носіння (експлуатації) взуття нараховується з дня продажу через роздрібну мережу чи початку відповідного сезону:

Зимовий сезон: з 15 листопада по 15 березня;
Літній сезон: з 15 травня по 15 вересня;
Весняно-осінній сезон: з 15 березня по 15 травня та з 15 вересня по 15 листопада.

ПРАВИЛА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ВЗУТТЯ

Взуття є складним виробом, що виготовляється із застосуванням високотехнологічних процесів та застосуванням багатьох матеріалів, які можуть по-різному реагувати на умови експлуатації і догляду за взуттям. Це обумовлено необхідністю інформування споживача про правила носіння та догляду за взуттям.

ПРАВИЛА ТА ПОРЯДОК ЕКСПЛУАТАЦІЇ ВЗУТТЯ

Правила експлуатації взуття


Взуття є складним виробом, що виготовляється із застосуванням високотехнологічних процесів та застосуванням багатьох матеріалів, які можуть по-різному реагувати на умови експлуатації і догляду за взуттям.  Це обумовлено необхідністю  інформування  споживача  про правила носіння та догляду за взуттям. 


Як правильно вибрати взуття


Придбаваючи взуття,  приділяйте  велику   увагу   правильному вибору необхідного розміру взуття тому,  що в разі невідповідності розмірів взуття та ноги можуть виникнути проблеми:  з одного  боку неправильний вибір ставить під загрозу здоров'я ніг,  а з іншого - це може спричинити деформацію взуття, розрив швів, появу тріщин та заломів.


При виборі зверніть увагу на призначення взуття (робоче,  для відпочинку,  модельне,  повсякденне,  спортивне та інше). 


Форма та висота каблука повинні відповідати статурі споживача.


Спочатку носіть взуття недовго у приміщенні, щоб воно могло пристосуватися до форми ноги.


На роботу носіть взуття зручне,  міцне, на каблуці висотою 30 - 40 мм,  з урахуванням віку.  Модельне взуття  призначається  для короткотермінового  носіння  на  вихід;  спортивне  -  для  занять спортом. 

Порядок експлуатації взуття


Після кожного носіння приводьте взуття в порядок:

  • очищайте його від пилу та бруду,  у разі забруднення жирами використовуйте  1  - 2%  мильний розчин шляхом нанесення на взуття губкою. Це дозволить продовжити термін його служіння; 

  • сушіть   вологе   взуття   при   кімнатній   температурі  без використання  опалювальних та нагрівальних приладів, джерел тепла, уникаючи  прямого  сонячного  проміння  і використовуючи внутрішні вставки-каркаси для збереження форми взуття;

  • взувайте    взуття   тільки   розшнурованим   (розстебнутим), користуйтеся  ріжками  для  взуття - це допоможе запобігти розриву заднього шва та збереже форму взуття;

  • не знімайте взуття не розшнурованим та наступаючи на задник - це запобігатиме відриванню підошви;

  • не  носіть  модельне взуття, взуття  з підошвою з натуральної шкіри, а також з верхом  з  тканин  в  дощову та снігову погоду. Промокання такого взуття не є причиною для звернення з претензією;

  • не  носіть  взуття  з підошвою з натуральної шкіри, на високих або тонких каблуках по гравію, щебеню, бруківці, оскільки це може призвести до пошкодження взуття або  отримання  травми.  Модельне взуття призначене для носіння за умов  рівної,  твердої  поверхні.  Носіння  цього взуття в дощову або снігову погоду  може  призвести до осідання на його поверхні солі та інших хімікатів,   що   використовуються   комунальними   службами   для прискорення  танення  снігу.  Плями  на  взутті,  що виникають при цьому, не повинні бути підставою для подання претензій виробнику;

  • обережно обходьтеся з декоративною фурнітурою на взутті;

  • не   перетягуйте  шнурки  на  гомілковостопному  суглобі  для запобігання розриву шкіри та кріплення. 

Як правильно доглядати взуття


Шкіряне взуття


Після  знімання взуття очищуйте його від пилу та бруду щіткою або  м'якою  сухою ганчіркою.  Для того, щоб взуття довгий час зберігало гарний  зовнішній  вигляд,  не  пропускало  вологу  та не втрачало форму,  використовуйте якісні спеціальні засоби догляду за взуттям (крем, апретура, поліроль та тощо). 


Взуття із лакованої шкіри

Це  взуття потребує особливої турботи, оскільки не переносить температури  нижче  нуля.  Одягніть взуття за 10 хвилин до виходу, щоб  запобігти  пошкодженню  його  морозом. Тепло ноги передається взуттю,  завдяки чому воно буде охолоджуватися повільно, не зразу. Цим   зможете   запобігти   утворенню  тріщин.  Не  рекомендується користуватися таким взуттям при температурі нижче - 5 град. C.


Після знімання взуття очистіть його від пилу та бруду м'якою  вологою ганчіркою,  після  чого  протріть  взуття сухою ганчіркою, змоченою у  вазеліновому,  касторовому  маслі  або  льняній  олії. 


Протріть лакові частини,  після чого швидко натріть їх ганчіркою з фланелі. 


Взуття з верхом із замші та велюру


При  забрудненні  взуття видаліть бруд спеціальною щіткою або губкою   (при  необхідності  висушити  взуття  природним  шляхом), обробіть  взуття  спеціальним засобом для чищення замші та нубуку. 

Поверхню  взуття  не  варто сильно терти тому, що зовнішні волокна можуть бути пошкодженими і матеріал втратить свої властивості. Перед  застосуванням  засобів  необхідно вивчити рекомендації підприємства-виробника щодо його експлуатації. 


Взуття із штучних матеріалів


Привабливе  тим,  що  довгий  час зберігає приємний зовнішній вигляд  і  легко  чиститься.  Взуття  закритого  типу придатне для носіння в холодну і дощову погоду.

Для очищення  від пилу та бруду після знімання взуття протріть його м'якою  вологою ганчіркою і  натріть  до  блиску  сухою  м'якою ганчіркою.



ЯК ПРАВИЛЬНО ДОГЛЯДАТИ ВЗУТТЯ
Шкіряне взуття

Після знімання взуття очищуйте його від пилу та бруду щіткою або м'якою сухою ганчіркою. Для того, щоб взуття довгий час зберігало гарний зовнішній вигляд, не пропускало вологу та не втрачало форму, використовуйте якісні спеціальні засоби догляду за взуттям (крем, апретура, поліроль та тощо).

Взуття із лакованої шкіри

Це взуття потребує особливої турботи, оскільки не переносить температури нижче нуля. Одягніть взуття за 10 хвилин до виходу, щоб запобігти пошкодженню його морозом. Тепло ноги передається взуттю, завдяки чому воно буде охолоджуватися повільно, не зразу. Цим зможете запобігти утворенню тріщин. Не рекомендується користуватися таким взуттям при температурі нижче - 5 град. C.

Після знімання взуття очистіть його від пилу та бруду м'якою вологою ганчіркою, після чого протріть взуття сухою ганчіркою, змоченою у вазеліновому, касторовому маслі або льняній олії.

Протріть лакові частини, після чого швидко натріть їх ганчіркою з фланелі.

Взуття з верхом із замші та велюру

При забрудненні взуття видаліть бруд спеціальною щіткою або губкою (при необхідності висушити взуття природним шляхом), обробіть взуття спеціальним засобом для чищення замші та нубуку. Поверхню взуття не варто сильно терти тому, що зовнішні волокна можуть бути пошкодженими і матеріал втратить свої властивості. Перед застосуванням засобів необхідно вивчити рекомендації підприємства-виробника щодо його експлуатації.

Взуття із штучних матеріалів

Привабливе тим, що довгий час зберігає приємний зовнішній вигляд і легко чиститься. Взуття закритого типу придатне для носіння в холодну і дощову погоду. Для очищення від пилу та бруду після знімання взуття протріть його м'якою вологою ганчіркою і натріть до блиску сухою м'якою ганчіркою.

ПОРЯДОК ЕКСПЛУАТАЦІЇ ВЗУТТЯ
Після кожного носіння приводьте взуття в порядок:
  • очищайте його від пилу та бруду, у разі забруднення жирами використовуйте 1 - 2% мильний розчин шляхом нанесення на взуття губкою. Це дозволить продовжити термін його служіння;
  • сушіть вологе взуття при кімнатній температурі без використання опалювальних та нагрівальних приладів, джерел тепла, уникаючи прямого сонячного проміння і використовуючи внутрішні вставки-каркаси для збереження форми взуття;
  • взувайте взуття тільки розшнурованим (розстебнутим), користуйтеся ріжками для взуття - це допоможе запобігти розриву заднього шва та збереже форму взуття;
  • не знімайте взуття не розшнурованим та наступаючи на задник - це запобігатиме відриванню підошви;
  • не носіть модельне взуття, взуття з підошвою з натуральної шкіри, а також з верхом з тканин в дощову та снігову погоду. Промокання такого взуття не є причиною для звернення з претензією;
  • не носіть взуття з підошвою з натуральної шкіри, на високих або тонких каблуках по гравію, щебеню, бруківці, оскільки це може призвести до пошкодження взуття або отримання травми. Модельне взуття призначене для носіння за умов рівної, твердої поверхні. Носіння цього взуття в дощову або снігову погоду може призвести до осідання на його поверхні солі та інших хімікатів, що використовуються комунальними службами для прискорення танення снігу. Плями на взутті, що виникають при цьому, не повинні бути підставою для подання претензій виробнику;
  • обережно обходьтеся з декоративною фурнітурою на взутті;
  • не перетягуйте шнурки на гомілковостопному суглобі для запобігання розриву шкіри та кріплення.
ПЕРЕЛІК НОРМАТИВНО-ТЕХНІЧНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ

Перелік нормативно-технічної документації, вимогам яких повинні відповідати взуття та супутні товари:
ДСТУ 2157 "Взуття. Терміни та визначення";
ДСТУ 2158 "Взуття. Дефекти. Терміни та визначення";
ДСТУ 26167:2009 "Взуття повсякденне. ТУ";
ДСТУ 19116:2007 "Взуття модельне. ТУ";
ДСТУ 26166-84 "Взуття повсякденне із синтетичних та штучних шкір. ТУ";
ДСТУ 2063 "Взуття для активного відпочинку. ТУ";
ДСТУ 28631:2006 "Сумки, валізи, портфелі, ранці, папки, вироби дрібної шкіргалантереї. ЗТУ";
ДСТУ 8541 "Вироби панчішно-шкарпеткові, що виробляються на кругло панчішних автоматах. ТУ";
ДСТУ 2056 "Колготи, що виробляються на кругло панчішних автоматах. ЗТУ";
ДСТУ 28846 (ISO 4418)"Рукавички та рукавиці. ЗТУ".

ПЕРЕЛІК ДЕФЕКТІВ, ЩО МОЖУТЬ БУТИ УСУНЕНІ БЕЗ ЗНИЖЕННЯ ЙОГО СПОЖИВЧИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ
  • по верху взуття: відрив деталей верху по стрічці; відрив оздоблювальної фурнітури; поломка замків-блискавок;
  • по низу взуття: відрив ранта; відклеювання крокуля; відклеювання підошви.

Барвник, що використовується для надання кольору взуття, сумок та шкіргалантереї, може викликати фарбування з об'єктами, що стикаються при носінні. Цей факт не є істотним недоліком товару і не викликає у Продавця обов'язки щодо його заміни чи повернення. Щоб уникнути цього, користуйтесь спеціальними фірмовими засобами для догляду за взуттям та шкіргалантереєю.

ПЕРЕЛІК ДЕФЕКТІВ, ЩО ВИЯВЛЯЮТЬСЯ ВНАСЛІДОК ПОРУШЕННЯ УМОВ ЕКСПЛУАТАЦІЇ СПОЖИВАЧАМИ

  • Механічні пошкодження (опіки, порізи, здири, проколи тощо);
  • деформація внаслідок неправильного носіння, сушіння, а також дії хімічних та інших речовин;
  • ремонт, крім заміни набойок та приклейки профілактичних підметок.
ПЕРЕЛІК ДЕФЕКТІВ ВЗУТТЯ ВИРОБНИЧОГО ХАРАКТЕРУ

Перелік прихованих дефектів взуття виробничого характеру, що можуть виявитися протягом гарантійного терміну експлуатації

Шкіряне взуття:
  • по верху взуття: осипання фарби; крізні тріщини; розрив деталей верху по канту і стібках, що з'єднують деталі; крізні порізи, що виникли у процесі виробництва; виповзання затяжного пруга; відсічка деталей верху стібками; виступання плям окрім плям, які виникли в результаті потрапляння на взуття хімічних речовин або неправильної експлуатації (в надмірно вологому середовищі); тріщини лакової плівки натуральних і синтетичних шкір;
  • по низу взуття: перелом, викришення, розрив підошов; відрив ранта; відклейка крокуля; перелом, відрив, відставання каблуків (крім механічних пошкоджень); відставання набійки через пошкодження втулки, окрім пошкодження втулки через заміну набійки невідповідної конструкції;
  • внутрішні деталі взуття: відрив або розрив футора або піднаряду; грубі зморшки на підкладці в пучковій, п'ятковій та носковій частинах; перелом геленка (супінатора); осідання та деформація задників та підносків, окрім дефектів, які виникли в результаті зовнішніх механічних пошкоджень або неправильної експлуатації (в надмірно вологому середовищі тощо).
Гумове взуття:
  • внутрішні деталі взуття: відставання підкладки від гумового верху; розбіжність кольору підкладки з устілкою; відставання гуми від текстильного задника калош;
  • по верху та низу взуття: водопроникливість; виступання плям сірки; випадання-побічних включень з гуми; відставання підошов, каблуків; відслоєння облицювальних деталей гуми; розрив ниткових швів взуття з текстильним верхом; відставання гумової обсоюзки; тріщини, що сприяють водопроникливості взуття.
ЧИ ВІДЗНАЧАЄТЬСЯ ВАРТІСТЬ КУР'ЄРСЬКОЇ ДОСТАВКИ ВІД ДОСТАВКИ НА ВІДДІЛЕННЯ
Кур'єрська доставка коштує на 30 гривень дорожче доставки на відділення пошти.
ЧИ ПОТРІБНО CПЛАЧУВАТИ ВІДПРЕРНАТИВНИХ МОДЕАВЛЕННЯ АЛЬТЛЕЙ І ЗМІЖЕНИХ РОЗМІРІВ
Ні, ви сплачуєте лише доставку товару, який ви вирішили викупити. Доставку альтернативних моделей або суміжних розмірів, від яких ви відмовилися, оплачуємо ми
НА ЯКІ СЕЗОНИ ПОДІЛЯЄТЬСЯ ВЗУТТЯ

Правилами роздрібної торгівлі непродовольчими товарами, затвердженими Наказом Міністерства економіки України №104 від 19.04.2007р. із змінами та доповненнями, визначено, що за ознаками сезонності взуття поділяється на:

  • зимове - утеплене всіх видів;
  • весняно-осіннє - чоботи, напівчоботи, черевики, напівчеревики неутеплені, туфлі закриті на товстій підошві з пористої гуми або поліуретанів;
  • літнє - туфлі літні відкриті, сандалети, сандалі та інше.
ЧИ МОЖНА ПІСЛЯ ПРИМІРКИ НА ВІДДІЛЕННІ ОФОРМИТИ ОПЛАТУ ЧАСТИНАМИ
Ні. Форму оплати «Оплата Частинами» можна вибрати лише безпосередньо при оформленні замовлення, а не після відвантаження раніше сформованого замовлення.
ЧИ МОЖУ Я ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ З ОПЛАТОЮ ЧАСТИНАМИ
Так, для цього у вас має бути картка Приватбанк або Monobank з підключеною послугою «Оплата частинами» (для підключення даної послуги зв'яжіться з банком).
КОЛИ БУДЕ ВІДПРАВЛЕНО ЗАМОВЛЕННЯ ОПЛАЧЕНЕ ЧАСТИНАМИ
При оформленні Оплати Частинами замовлення надсилається відразу. Плати, що залишилися, ви здійснюєте згідно з графіком платежів.
ЯКІ ТОВАРИ ПІДЛЯГАЮТЬ ОБМІНУ ТА У ЯКИЙ СТРОК

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не враховуючи дня купівлі.

Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався та якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

ЯКІ ТОВАРИ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ОБМІНУ (ПОВЕРНЕННЮ)

Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню):

Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни

Непродовольчі товари:
  • фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір
  • корсетні товари
  • парфюмерно-косметичні вироби
  • пір'яно-пухові вироби
  • дитячі іграшки м'які
  • дитячі іграшки гумові надувні
  • зубні щітки
  • мундштуки
  • апарати для гоління
  • помазки для гоління
  • розчіски, гребенці та щітки масажні
  • сурдини (для духових музичних інструментів)
  • скрипічні підборіддя
  • рукавички
  • тканини
  • тюлегардинні і мереживні полотна
  • килимові вироби метражні
  • білизна натільна
  • білизна постільна
  • панчішно-шкарпеткові вироби
  • товари в аерозольній упаковці
  • друковані видання
  • лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, наличник), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником)
  • аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом
  • вироби з натурального та штучного волосся (перуки)
  • товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо)
  • інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо)
  • ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.
ЯКІ ТЕРМІНИ ДОСТАВКИ ТОВАРУ
Термін доставки 1-3 робочих дні.
ЯКІ МОЖУТЬ БУТИ ДОДАТКОВІ КОМІСІЇ ПО «ОПЛАТІ ЧАСТИНАМИ»

ПриватБанк

Можливі комісії по карті «Універсальна»:
• 0% - у разі списання регулярного платежу з власних коштів клієнта;
• 4% - у разі списання регулярного платежу з кредитних коштів клієнта.
Перший платіж на момент оформлення кредиту «Оплата частинами» – без комісій картки.

Монобанк

Перший платіж на момент оформлення кредиту «Оплата частинами» – без комісій картки.
При списанні щомісячного платежу у рахунок кредитних коштів комісія не списується.

ЯКА ВАРТІСТЬ ДОСТАВКИ

Вартість доставки буде розрахована за тарифами перевізника в залежності від ваги посилки та відстані доставки.
Орієнтовна вартість доставки:
• Нова Пошта: 80-90 грнивень
• УкрПошта: 50-60 гривень

ЯКА КОМІСІЯ ЗА ПОСЛУГУ ЗВОРОТНЬОГО ПЛАТЕЖУ

• При отриманні та оплаті замовлення на відділенні «Нової Пошти», Ви додатково оплачуєте послугу післяплати (20 грн + 2% від вартості замовлення)
• При отриманні та оплаті замовлення на відділенні «УкрПошти», Ви додатково оплачуєте послугу післяплати (8 грн + 1% якщо сума платежу >2000 грн і 8 грн + 2% якщо сума платежу <2000 грн)

ЯК ПРАВИЛЬНО ВИБРАТИ ВЗУТТЯ

Придбаваючи взуття, приділяйте велику увагу правильному вибору необхідного розміру взуття тому, що в разі невідповідності розмірів взуття та ноги можуть виникнути проблеми: з одного боку неправильний вибір ставить під загрозу здоров'я ніг, а з іншого - це може спричинити деформацію взуття, розрив швів, появу тріщин та заломів.

При виборі зверніть увагу на призначення взуття (робоче, для відпочинку, модельне, повсякденне, спортивне та інше).

Форма та висота каблука повинні відповідати статурі споживача.

Спочатку носіть взуття недовго у приміщенні, щоб воно могло пристосуватися до форми ноги.

На роботу носіть взуття зручне, міцне, на каблуці висотою 30 - 40 мм, з урахуванням віку. Модельне взуття призначається для короткотермінового носіння на вихід; спортивне - для занять спортом.

ЯК МОЖНА ЗМЕНШИТИ ВАРТІСТЬ ДОСТАВКИ ТОВАРІВ

• Ви можете оформити доставку в один із наших офлайн магазинів. У такому разі вартість доставки не сплачується.
• Можна сплатити замовлення на сайті. У такому разі ви не оплачуєте післяплату. Оплачуєте лише послугу доставки.

ЯК МОЖНА СКОРОТИТИ ЧАС ДОСТАВКИ
Можна оформити самовивіз в один із наших офлайн магазинів та забрати замовлення протягом двох годин.
ЯКЩО В ЗАМОВЛЕННІ КІЛЬКА ТОВАРІВ І НА ВІДДІЛЕННІ ОДИН З НИХ НЕ ПІДІЙШОВ, ХТО CПЛАЧУЄ ПОСЛУГИ ДОСТАВКИ
Послуги з доставки товару, від якого ви відмовляєтеся, ми сплачуємо. Послуги з доставки товару, який клієнт вирішив викупити, оплачує клієнт.
ДЕ Я МОЖУ ПОЧИТАТИ ПРО ПОПЕРЕДНЮ ПРОГРАМУ ЛОЯЛЬНОСТІ?
ГАРАНТІЙНИЙ СТРОК ТА СТРОК СЛУЖБИ
Згідно зі ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів»:
  • гарантійний строк — строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг;
  • строк служби — це календарний строк використання продукції за призначенням, починаючи від введення в обіг чи після ремонту, протягом якого виробник (виконавець) гарантує її безпеку та несе відповідальність за істотні недоліки, що виникли з його вини.

Згідно зі ст. ст. 6 Закону України «Про захист прав споживачів» виробник (виконавець) зобов'язаний забезпечити використання продукції за призначенням протягом строку її служби, передбаченого нормативним документом або встановленого ним за домовленістю із споживачем.

Строк служби товарів у Інтернет-магазині «Миратон» дорівнює гарантійному строку служби товарів, встановленому нормативними документами щодо відповідної категорії товарів. Отже, придбанням товару у Інтернет-магазині «Миратон» Ви надали згоду на те, що строк служби придбаного Вами товару дорівнює його гарантійному строку.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків виробник (продавець) діє згідно із ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів». У разі закінчення гарантійного строку звернення щодо недоліків не розглядаються.

ГАРАНТІЙНІ СТРОКИ ТОВАРІВ ЗГІДНО ДСТУ
  • Взуття повсякденне та модельне - 30 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону.
  • Взуття для активного відпочинку - 60 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону.
  • Шкіргалантерейні вироби:
  • сумки господарські, пляжні, вироби дрібної шкіргалантереї – 30 днів;
  • сумки жіночі, чоловічі, дорожні, спортивні – 50 днів;
  • ремені – 30 днів;
  • рукавички – 30 днів.

Гарантія на біжутерію та фурнітуру не розповсюджується.

ЧИ МОЖЛИВО ОФОРМИТИ ПОВЕРНЕННЯ/ОБМІН, ЯКЩО ЗАМОВЛЕННЯ ОПЛАЧЕНО ЧАСТИНАМИ
Так. Ви можете повернути/обмінювати товар протягом 14 днів після оформлення покупки за умови, що товар не був в експлуатації.
ВИЗНАЧЕННЯ ХАРАКТЕРУ ДЕФЕКТУ ВЗУТТЯ

Перелік прихованих дефектів взуття виробничого характеру, що можуть виявитися протягом гарантійного терміну експлуатації 


Шкіряне взуття: 

  •  по верху взуття:  осипання фарби; крізні тріщини; розрив деталей верху по канту і стібках, що з'єднують деталі; крізні порізи, що виникли у процесі виробництва; виповзання затяжного пруга; відсічка деталей верху стібками; виступання плям окрім  плям,  які   виникли   в   результаті потрапляння на   взуття   хімічних   речовин   або    неправильної експлуатації (в надмірно вологому середовищі); тріщини лакової плівки натуральних і синтетичних шкір; 

  •  по низу взуття: перелом, викришення, розрив підошов; відрив ранта; відклейка крокуля; перелом, відрив,   відставання   каблуків   (крім  механічних пошкоджень); відставання набійки через пошкодження   втулки, окрім пошкодження втулки через заміну набійки невідповідної конструкції; 

  •  внутрішні деталі взуття: відрив або розрив футора або піднаряду; грубі зморшки на підкладці в пучковій,  п'ятковій та носковій частинах; перелом геленка (супінатора); осідання та деформація задників та підносків, окрім дефектів, які виникли  в  результаті  зовнішніх  механічних  пошкоджень  або неправильної експлуатації (в надмірно вологому середовищі тощо). 


 Гумове взуття: 

  •  внутрішні деталі взуття:  відставання підкладки від гумового верху; розбіжність кольору підкладки з устілкою; відставання гуми від текстильного задника калош; 

  • по верху та низу взуття: водопроникливість; виступання плям сірки; випадання-побічних включень з гуми; відставання підошов, каблуків; відслоєння облицювальних деталей гуми; розрив ниткових швів взуття з текстильним верхом; відставання гумової обсоюзки; тріщини, що сприяють водопроникливості взуття. 

  

Перелік дефектів шкіряного взуття, що виявляються внаслідок порушення умов експлуатації споживачами 

 Механічні пошкодження (опіки, порізи, здири, проколи тощо); деформація внаслідок неправильного носіння,  сушіння, а також дії хімічних та інших речовин; ремонт, крім  заміни  набойок  та  приклейки   профілактичних підметок. 

Перелік дефектів шкіряного взуття, що можуть бути усунені підприємством-виробником без зниження його споживчих властивостей: 

  • по верху взуття: відрив деталей верху по стрічці; відрив оздоблювальної фурнітури; поломка замків-блискавок; 

  • по низу взуття: відрив ранта; відклеювання крокуля; відклеювання підошви.


Барвник, що використовується для надання кольору взуття, сумок та шкіргалантереї, може викликати фарбування з об'єктами, що стикаються при носінні. Цей факт не є істотним недоліком товару і не викликає у Продавця обов'язки щодо його заміни чи повернення. Щоб уникнути цього, користуйтесь спеціальними фірмовими засобами для догляду за взуттям та шкіргалантереєю.



У ВИПАДКУ ВІДМОВИ НА ВІДДІЛЕННІ ВІД ТОВАРУ, ХТО ОПЛАЧУЄ ПОСЛУГИ ДОСТАВКИ
У разі відмови у відділенні ми оплачуємо всі витрати на доставку
Замовлення зворотнього дзвінку
Preloader