-5% та безкоштовна доставка при оплаті карткою на сайті на SS'24!
УКР РУС
ПН-НД з 9:00 до 19:00
УКР РУС


Правила бонусної програми лояльності «Miraton Club»


Дані Правила визначають умови участі в програмі лояльності «Miraton Club» (Міратон клуб), яка проводиться на території України в межах  всіх магазинів, що здійснюють діяльність під знаком для товарів та послуг Miraton та обсяг прав і обов’язків Організатора та Учасника програми.


1.      Терміни та визначення

1. «Програма» - бонусна програма лояльності «Miraton Club» (Міратон клуб), яка є комплексом дій і заходів, що надають Учаснику можливість отримувати та використовувати бонусні бали при здійсненні покупок на умовах, передбачених програмою. Програма діє у  всіх магазинах, що здійснюють діяльність під знаком для товарів та послуг Miraton.

2. «Організатор програми» - Організатором програми є власник знаку для товарів та послуг «Miraton», який організував програму та володіє винятковими правами на управління та розвиток програми, а також  йогоуповноважені представники. Уповноваженими представниками є суб’єкти господарювання, яким надано право законного використання знаку для товарів та послуг «Miraton», а також інші особи уповноважені Організатором програми в порядку встановленому чинним законодавством України.

3. «Бонусна картка»/«картка» - неплатіжна пластикова або віртуальна картка, випущена Організатором програми, що надається Учаснику на умовах, передбачених програмою та має унікальний  у рамках програми номер, що дозволяє ідентифікувати Учасника для участі у програмі.

4. «Учасник Програми»/«Учасник» – фізична особа, тримач Картки, яка досягла 18-річного віку, яка є споживачем у розумінні Закону України «Про захист прав споживачів», надала свою згоду на участь у Програмі шляхом заповнення та підписання  Анкети в паперовому або електронному вигляді та немає будь-яких обмежень щодо такої участі, однозначно погодилась та приєдналась до Правил Програми

5. «Анкета» – паперова реєстраційна форма, яка видається Учасникові для заповнення в Місці проведення Програми, або електронна реєстраційна форма, яка розміщена на Сайті Програми, заповнення якої є заявою особи, що підтверджує бажання стати Учасником Програми, її згодою з усіма Правилами Програми й згодою на зберігання, обробку й використання Організатором будь-яких даних Учасника (як персональних, так і загальнодоступних), що знаходяться в Анкеті, на умовах даної Програми.

6. «Бали», «Бонусні гривні» – умовні одиниці (економії), що нараховуються на Рахунок Учасника при здійсненні ним купівлі товарів (окрім подарункових сертифікатів), які реалізуються у рамках Програми, а також за виконання певних дій у рамках спеціальних пропозицій і акцій Програми.

7. Тимчасові Бали - умовні одиниці (економії), що нараховуються на Рахунок Учасника та використовуються Учасниками згідно з правилами, що містяться у відповідному Наказі Організатора про проведення спеціальної акції

8. «Рахунок Учасника» - сукупність даних в обліковій системі Організатора програми (уповноваженого представника), що містить інформацію про Учасника програми та інформацію про отримані і використані Учасником бали (бонусні гривні).

9. «Інформаційний центр Програми» – основні засоби інформаційної підтримки Учасників, а саме телефон «гарячої лінії» 0 800 304 777.

10. «Спеціальна пропозиція» – заохочення, економії, та/або інші рекламні заходи, якими можуть скористатись лише Учасники Програми, з урахуванням обмежень та умов, які встановлюються Організатором Програми.


2.      Реєстрація Учасника й одержання Картки

2.1. Заповнивши Анкету, Учасник підтверджує, що він ознайомився та погодився з даними Правилами участі в Програмі та можливими змінами в ній, і зобов'язується їх виконувати.

2.2. Учасник при заповнені Анкети обов’язково має вказати П.І.Б., дату народження, контактний телефон та інші дані, надання яких вимагає Анкета.

2.3. Паперові Анкети приймаються до реєстрації у Програмі лише у разі, якщо вони повністю та чітко заповнені та підписані Учасником.

2.4. Паперова анкета вважається дійсною та може бути зареєстрована в Програмі тільки за наявності підпису Учасника.

2.5. Кожен Учасник Програми може зареєструвати на своє ім’я лише одну Картку.

2.6. На один номер мобільного телефону може бути зареєстрована лише одна Картка.

2.7. Якщо при реєстрації Картки Учасник програми зазначив недійсний номер телефону, Організатор Програми має право заблокувати її без повідомлення Учасника.

2.8. На одну електронну адресу може бути зареєстрована лише одна Картка.


3.      Активація Картки Учасника

3.1. Для набуття Карткою стану, який дає можливість використовувати Бали, що маються на Рахунку Учасника, як економію при купівлі будь-яких товарів (крім подарункових сертифікатів) у Місцях проведення Програми, Учасник зобов'язаний здійснити Процедуру активації Картки.

3.2. Процедура активації – це процедура, що полягає у реєстрації Учасника у Програмі шляхом заповнення Анкети та повідомленні номеру мобільного телефону, яким на момент Реєстрації користується Учасник.

3.3. При реєстрації Учасника через заповнення паперової анкети картка буде активованою не пізніше, ніж через 1 добу з дати надання працівнику магазину Учасником заповненої належним чином  паперової Анкети із вказаним номером мобільного телефону.

3.4. У разі, якщо Учасник вказав не коректний номер мобільного телефону, Організатор має право призначити картці Учасника статус «неактивована». Картка буде активованою тільки після зазначення коректного номеру мобільного телефону у терміни, зазначені у п.3.3 даних Правил.


4.      Припинення участі у Програмі та блокування Картки

4.1. Організатор Програми має право припинити участь у Програмі будь-якого її Учасника без повідомлення, без будь-яких негативних наслідків для себе шляхом вилучення Картки, блокування Картки та Рахунку, анулювання усіх накопичених Балів у випадках, якщо Учасник:

     4.1.1. Порушує умови даних Правил й/або іншої угоди між Учасником і Організатором;

     4.1.2. Надає Організатору Програми недостовірні відомості або інформацію, що вводить в оману;

     4.1.3. Бере участь у схемах «шахрайства» в рамках дії будь-яких елементів Програми (факти «шахрайства/недобросовісних дій із Карткою та Балансом Балів» визначаються одноособово Організатором та не підлягають оскарженню). Наприклад, накопичує Бали за допомогою покупок інших покупців, тощо;

     4.1.4. Учасник відкликає згоду на обробку персональних даних.

4.2. У випадку втрати Картки Учаснику необхідно звернутися до Інформаційного центру Програми для блокування Картки, повідомити номер втраченої Картки і/або прізвище, ім’я, по батькові власника втраченої Картки, номер мобільного телефону. Після цього Учасник має звернутися до магазину, в якому діє Програма з номером втраченої та заблокованої Картки для отримання нової Картки. Нова Картка буде дійсна для накопичення та використання балів тільки на наступний день після її отримання Учасником, якщо технічні можливості дозволяють це зробити на момент отримання Картки Учасником.

4.3. Накопичені на попередній Картці Бали будуть зараховані на нову Картку не пізніше 3 робочих днів з дати видачі нової Картки Учаснику Організатором Програми.

4.4. Картка, щодо якої надійшло повідомлення про її втрату блокується Організатором. Можливість подальшого використання вирішується за погодженням з Організатором Програми.

4.5. У випадку, якщо Картка втрачена, та Учасник не має можливості повідомити номер втраченої Картки і/або прізвище, ім’я, по батькові та номер мобільного телефона власника втраченої Картки, картка не блокується Організатором.

4.6. Якщо Картка не використовується Учасником 3 роки і більше, Організатор має право заблокувати її без повідомлення Учасника. У разі блокування Картки з даної причини участь Учасника в Програмі припиняється, Рахунок блокується, нараховані Бали анулюються, персональні дані Учасника знищуються/видаляються.

4.7. Учасник має право припинити свою участь у Програмі в будь-який час, надіславши Організатору письмове повідомлення у довільній формі на поштову адресу Організатора щодо припинення участі, указавши у ньому номер Картки. Після отримання Організатором такого повідомлення участь Учасника в Програмі припиняється, Рахунок та Картка блокуються, Бали анулюються, персональні дані Учасника знищуються/видаляються.


5.      Нарахування Балів

5.1. Для зарахування Балів (Бонусних гривень) на Рахунок Учасника при здійсненні ним покупки та для участі у спеціальних пропозиціях, що доступні тільки Учасникам, Учасник зобов’язаний застосувати свою Картку під час здійснення покупки.

5.2. У разі відсутності на момент здійснення покупки Картки у Учасника програми, для зарахування Балів учасник повинен назвати під час здійснення покупки номер мобільного телефону, на який зареєстрована Картка Учасника та прізвище Учасника.

5.3. Бали нараховуються на Рахунок Учасника шляхом перерахунку загальної суми грошових коштів, витрачених на придбання товару (крім придбання подарункових сертифікатів) в Місцях проведення Програми після урахування усіх економій, відповідно до такої пропорції:

5.4. Нарахування Балів на Рахунок Учасника відбувається одразу ж при здійсненні ним покупки з використанням Картки. Нарахування Балів для Учасників, що використовують online-картку та авторизувалися в особистому кабінеті здійснюється після отримання або оплати Учасником замовленого товару.

5.5. Організатор, у рамках спеціальних пропозицій і акцій, має право нараховувати додаткову кількість Балів наступним чином:

     5.5.1. Якщо проводиться накопичування балів на всю суму чека (у випадках проведення акцій із додатковим накопиченням балів на всю суму чека), то нарахування балів проводиться на суму після врахування всіх знижок.

     5.5.2. Якщо проводиться накопичування балів на окремі позиції покупки (у випадках проведення акцій із додатковим накопиченням балів на окремі позиції), то нарахування балів проводиться на суму вартості позиції без урахування економій.

5.6. Організатор, у рамках спеціальних пропозицій і акцій, має право нараховувати тимчасові Бали, строк дії яких, правила використання та інші важливі умови визначаються у відповідних Наказах Організатора про проведення акцій.

5.7. Бали накопичуються впродовж всього Періоду проведення Програми.

5.8. Нарахування балів здійснюється при будь-якому способі оплати (готівкою, кредитною карткою та ін.), доступному в Місці проведення Програми.

5.9. Документом, що підтверджує обов’язок Організатора зарахувати Бали на Рахунок Учасника, є оригінал розрахункового документу з інформацією про нараховані Бали і Картку, яка була використана під час купівлі товару.

5.10. Бали зараховуються на Рахунок Учасника в момент купівлі товарів у рамках Програми й/або виконання Учасником певних дій у рамках спеціальних пропозицій і акцій Програми, якщо для цього є всі необхідні технічні можливості (присутній Інтернет-зв’язок каси Місця проведення Програми з центральною базою даних Організатора).

5.11. У випадку відсутності Інтернет-зв’язку під час здійснення покупки із застосуванням Картки, Учасник отримує розрахунковий документ, в якому у розділі «Стан рахунку Балів» буде визначено кількість Балів, що повинна бути нарахована за дану покупку (у разі відсутності Інтернет-зв’язку – не більше 1 балу на кожні 20 гривень кінцевої суми покупки). Якщо в інших розділах «Стану рахунку Балів» буде вказано «0», це означає, що Бали за здійснену покупку ще не зараховано на Рахунок Учасника. За таких умов Учасник має право звернутися до Організатора з копією розрахункового документа та Карткою, з якою була здійснена покупка, з метою перевірки «Балансу Балів» та зарахування не зарахованих балів за покупку, здійснену за даним Розрахунковим документом.

5.12. У випадку не звернення Учасника до Організатора щодо зарахування Балів на його Рахунок, Організатор не несе жодної відповідальності щодо зарахування балів, під час відсутності Інтернет-зв’язку.

5.13. Організатор має право впроваджувати будь-які інші додаткові підстави (пропозиції) для нарахування балів або спеціальні пропозиції для учасників програми, шляхом розміщення інформації про такі підстави (пропозиції) у місцях проведення Програми та(або) рекламно-інформаційних матеріалах Організатора.

5.14. Організатор залишає за собою право змінювати умови нарахування бонусів та перелік товарів, при купівлі яких бонуси не нараховуються.

5.15. Організатор має право списувати з рахунку Учасника програми бонуси, зараховані помилково, пов’язані з покупкою, що була скасована, у випадку повернення товару, а також у разі виявлення шахрайства та/або недобросовісних дій з карткою та/або балансом бонусів.

5.16. У випадку повернення Учасником придбаного ним товару, нараховані за товар бонуси списуються з бонусної картки.


6.      Строк дії Балів

6.1. Строк дії Балів становить 1 календарний рік з дати їх зарахування на Рахунок Учасника. Строк дії балів можна перевірити за телефоном Інформаційного центру Програми 0 (800) 304 777.

6.2. Після закінчення строку дії балів вони втрачають свою силу і не підлягають будь-якому подальшому використанню.

6.3 .Строк дії балів може бути припинений достроково у разі завершення Програми з ініціативи Організатора

6.4. Строк дії Тимчасових Балів та умови їх використання визначається відповідними наказами Організатора про проведення акцій та надання спеціальних пропозицій.


7.      Використання Балів

7.1. Учасник програми може використати при купівлі товарів тільки доступні для використання Бали. Бали стають доступним для використання через 15 календарних днів з дати їх нарахування на Рахунок Учасника.

7.2. Учасник має право використовувати Бали, що є на його Рахунку, як економію до 50% від первісної ціни, при купівлі будь-яких товарів (крім подарункових сертифікатів) у Місцях проведення Програми та протягом строку дії балів.

7.3. Використання (списання) Балів з Рахунку Учасника здійснюється із розрахунків 1 Бал = 1 гривня економії при купівлі товару.

7.4. Використання Балів Учасником можливо тільки у випадку, якщо Картка Учасника активована, якщо для цього є всі необхідні технічні можливості (присутній Інтернет-зв’язок каси Місця проведення Програми з центральною базою даних Організатора).

7.5. Кількість Балів, яка може бути списана у одному чеку встановлюється у залежності від наявної кількості балів на рахунку Учасника та загальної вартості товару  в чеку.

7.6. Організатор залишає за собою право обмежувати перелік товару, при придбанні якого Учасник може використовувати Бали. Перелік таких товарів розміщується в куточку покупця за місцем продажу товарів або на сайті.

7.7. При пред’явленні Учасником вимоги про списання Балів з Рахунку Організатор має право вимагати від Учасника пред’явлення документу, що засвідчує особу. Ненадання документу, що засвідчує особу, є підставою для відмови Учасникові у використанні Балів.

7.8. Бали не є платіжним засобом, не мають готівкового вираження, не дають права на одержання їх у грошовому еквіваленті та не підлягають поверненню.

7.9. Бали, що нараховані на Рахунок Учасника і права, що надані йому в рамках Програми, не можуть бути продані, передані або відступлені іншій особі чи використані іншим чином, окрім як у порядку, передбаченому даними Правилами.

7.10. Організатор не несе відповідальності за несанкціоноване використання Картки Учасника.

7.11. У випадку повернення Учасником придбаного ним товару, Організатор повертає Учасникові вартість товару, яка була фактично сплачена Учасником у гривневому еквіваленті, при цьому кількість Балів, використаних під час здійснення покупки цього товару, підлягає поверненню. Організатор має право списати з Рахунку Учасника кількість балів, зарахованих при купівлі товару, що повертається.

7.12. Організатор залишає за собою право на власний розсуд нараховувати/списувати Бали з Рахунку Учасника у тому випадку і у тій кількості, яка була нарахована/списана помилково.


8.      Інформаційна підтримка Учасника

8.1. Беручи участь у Програмі, Учасник дає згоду на подальше отримання на його номер телефону та/або на адресу електронної пошти, що зазначені в Анкеті, новин та інших інформаційних та рекламних повідомлень від Організатора.

8.2. Учасник може дізнатися про перелік Місць проведення Програми та про умови спеціальних пропозицій, доступних тільки для Учасників Програми, за допомогою Інформаційного центру Програми.

8.3. Учасник має можливість перевірити суму накопичених на Рахунку Балів і термін їх дії, зателефонувавши на номер лінії Інформаційного центру Програми й назвавши номер своєї Картки.

8.4. Організатор не несе відповідальності за неможливість контакту з Учасником, якщо контактні дані Учасника вказані неправильно або на момент контакту змінилися. Учасники несуть особисту відповідальність за достовірність наданої ними у Анкеті контактної інформації.


9.     Згода на обробку персональних даних

9.1. Учасник шляхом вільного та жодним чином необмеженого волевиявлення, надає згоду на обробку своїх персональних даних у Базі даних Організатора «Учасники програм лояльності», добровільно наданих при заповненні Анкети (в паперовому або в електронному вигляді), у тому числі але не виключно: прізвище, ім’я, по батькові, вік (дата народження), стать, сімейний стан, склад сім’ї (стать дитини, дата народження), область, район та населений пункт ; номери телефонів (номери домашнього і мобільного телефонів), адреса електронної пошти,  зображення на фото-, відеоплівці та інших носіях, у разі їх добровільного надання Учасником, будь-які інші персональні дані та відомості, які добровільно надаються Учасником, а також інформацію про здійснені за допомогою Картки покупки, згідно мети їх обробки, визначеної цим розділом Правил, та на інших умовах даного розділу Правил. Дані можуть оброблятись у картотеках та/або за допомогою інформаційно-телекомунікаційної системи Бази персональних даних «Учасники програм лояльності».

Учасник зобов’язується надавати точні та правдиві відомості про себе, а також своєчасно повідомляти Організатора про зміни, що стосуються наданих відомостей.

     9.2. База даних - «Учасники програм лояльності» (надалі – «База»).

9.3. Мета та цілі обробки персональних даних у Базі:

Цим Учасник повідомляється та надає згоду на те, що його персональні дані обробляються Організатором з метою надання Організатору можливості краще зрозуміти потреби споживачів, а також реалізації відносин між Сторонами з ціллю:

     - здійснення рекламної та маркетингової діяльності (включаючи, але не обмежуючись,  такі дії, як направлення інформаційних та/або рекламних повідомлень про акції чи спеціальні пропозиції шляхом електронної, кур’єрської або поштової розсилки, направлення смс або голосових повідомлень, тощо);

     - надання Учасникам найповніших відомостей про спеціальні пропозиції у рамках Програми, покращення якості послуг та товарів, що пропонуються Учасникам, а також з метою реалізації Програми, створення нових програм лояльності, вивчення споживчого попиту, у маркетингових, інформаційних, рекламних та/або інших аналогічних цілях;

     - забезпечення відносин у сфері захисту прав споживачів;

     - реалізації договірних відносин;

     - інші аналогічні переліченим вище цілі.

9.4. Цим Учасник повідомляється та надає Організатору згоду на вчинення з персональними даними Учасника нижченаведених дій (у тому числі працівниками Організатора в межах виконання ними своїх трудових обов’язків):

     - Збір персональних даних в обсязі, необхідному для досягнення мети та цілей обробки персональних даних, що зазначені у пункті 9.3 даного розділу Правил;

     - Обробку персональних даних, включаючи, але не обмежуючись, збирання, одержання, реєстрацію, накопичення, систематизацію, зберігання, адаптування, уточнення (оновлення, зміну, поновлення), використання, поширення (розповсюдження, реалізація, передача, у тому числі, передача розпорядникам персональних даних та третім особам, яких визначає Організатор самостійно, включаючи передачу іноземним суб'єктам відносин, пов’язаних із персональними даними, та транскордонну передачу будь-яким розпорядникам чи третім особам на розсуд Організатора, за умов забезпечення належного захисту персональних даних. Учасник погоджується з тим, що Організатор не зобов’язаний повідомляти Учасника про таку передачу), знеособлення, блокування, знищення персональних даних а також будь-які інші дії або сукупність дій, пов’язані з обробкою персональних даних відповідно до мети та цілей їх обробки, включаючи обробку у внутрішніх та / або корпоративних системах, ресурсах, програмах, базах Організатора, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем;

     - Внесення змін до персональних даних Учасника за зверненням інших суб’єктів відносин, пов’язаних із персональними даними, у порядку, передбаченому чинним законодавством України.

9.5. Цим Учасник повідомляється про його (її) права, як суб’єкта персональних даних

Згідно з Законом України «Про захист персональних даних», Учасник, як Суб'єкт ПД має право:

     1) знати про місцезнаходження бази персональних даних, яка містить його персональні дані, її призначення та найменування, місцезнаходження та/або місце проживання (перебування) володільця чи розпорядника персональних даних або дати відповідне доручення щодо отримання цієї інформації уповноваженим ним особам, крім випадків, встановлених законом;

     2) отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані;

     3) на доступ до своїх персональних даних;

     4) отримувати не пізніш як за тридцять календарних днів з дня надходження запиту, крім випадків, передбачених законом, відповідь про те, чи зберігаються його персональні дані у відповідній базі персональних даних, а також отримувати зміст його персональних даних, які зберігаються;

     5) пред'являти вмотивовану вимогу володільцю персональних даних із запереченням проти обробки своїх персональних даних;

     6) пред'являти вмотивовану вимогу щодо зміни або знищення своїх персональних даних будь-яким володільцем та розпорядником персональних даних, якщо ці дані обробляються незаконно чи є недостовірними;

     7) на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та випадкової втрати, знищення, пошкодження у зв'язку з умисним приховуванням, ненаданням чи несвоєчасним їх наданням, а також на захист від надання відомостей, що є недостовірними чи ганьблять честь, гідність та ділову репутацію фізичної особи;

     8) звертатися із скаргами на обробку своїх персональних даних до органів державної влади та посадових осіб, до повноважень яких належить забезпечення захисту персональних даних, або до суду;

     9) застосовувати засоби правового захисту в разі порушення законодавства про захист персональних даних;

     10) вносити застереження стосовно обмеження права на обробку своїх персональних даних під час надання згоди;

     11) відкликати згоду на обробку персональних даних;

     12) знати механізм автоматичної обробки персональних даних;

     13) на захист від автоматизованого рішення, яке має для нього правові наслідки.

Доступ до ПД Учасника надається третім особам у порядку, передбаченому внутрішніми документами Організатора, за умови, якщо надання такого доступу є необхідним для реалізації мети обробки ПД, зазначеної в пункті 9.3 даного розділу Правил.

9.6. Строк дії Згоди

Згода, надана Учасником на визначених вище умовах діє протягом невизначеного строку, та який є не більший ніж це необхідно відповідно до їх законного призначення та мети, визначеної даним розділом Правил.

9.7. Інші умови

     9.7.1. Організатор рекомендує Учасникам у випадку зміни персональних даних Учасника вчасно заповнити паперову анкету з оновленими даними в Місцях проведення Програми.

     9.7.2. Момент передання підписаної Анкети в паперовому вигляді представнику Організатора та/або момент збереження Учасником своїх персональних даних в реєстраційній формі на Сайті Програми збігається з моментом включення його персональних даних до Бази та початку обробки його персональних даних.

     9.7.3. Підписуючи Анкету в паперовому вигляді Учасник підтверджує, що він уважно ознайомився з правилами цієї Програми, а також письмово повідомлений Організатором про включення його персональних даних до Бази на умовах даного розділу Правил, а також про склад та зміст зібраних персональних даних, права Учасника, визначені Законом України «Про захист персональних даних», мету та цілі збору персональних даних та осіб, яким передаються його персональні дані*.

* Під особами, яким передаються персональні дані Учасника, розуміються Розпорядники бази персональних даних «Учасники програм лояльності» в розумінні Закону України «Про захист персональних даних».


10.     Додаткові умови

1. При розрахунках з Учасником Організатор має право тимчасово відмовити Учасникові в нарахуванні або використанні Балів у випадку відсутності на момент звернення Учасника технічної або іншої можливості для цього.

2. Організатор гарантує, що під час обробки персональних даних Учасника він буде дотримуватися положень даних Правил та норм чинного законодавства України. У зв’язку з цим Учасник підтверджує, що він ознайомився та повністю (однозначно) погодився із умовами Програми.

3. Беручи участь в Програмі, кожен Учасник надає однозначну згоду на безкоштовне використання його імені, прізвища, фотографії, інтерв’ю або інших матеріалів про нього з рекламною метою, у тому числі право публікації його імені та фотографії у засобах масової інформації, будь-яких друкованих, аудіо- та відеоматеріалах, інтерв’ю зі ЗМІ, без обмеження території і строків такого використання. Таке використання не компенсується (не оплачується) Організатором або третіми особами.

4. Організатор залишає за собою право відмовити будь-кому в участі у Програмі на власний розсуд без будь-яких негативних наслідків для себе.

5. Організатор має право в односторонньому порядку вносити зміни в дані Правила. Про зміну Правил Програми Організатор повідомляє Учасника Програми не пізніше ніж за 10 календарних днів до набрання чинності нової редакції Правил шляхом розміщення відповідної інформації (повідомлення) на Сайті.

6. Повідомлення про призупинення або припинення дії Програми, а також про зміну Правил Програми вважається направленим Учасникові, якщо воно було розміщено на Сайті Програми та/або у Місцях проведення Програми та/або направлене Учасникові на зазначену в Анкеті адресу електронної пошти. При цьому Організатор не зобов’язується повідомляти про зміни шляхом направлення повідомлення на адресу електронної пошти Учасника.

7. Організатор залишає за собою право на власний розсуд приймати рішення про призначення додаткових спеціальних пропозицій для Учасників Програми.

8. У випадку виникнення ситуації, що допускає неоднозначне тлумачення цих Правил і/або питань, не врегульованих цими Правилами, остаточне рішення приймається Організатором. Рішення Організатора є остаточним та оскарженню не підлягає. Організатор не несе відповідальності у разі настання форс-мажорних обставин, таких як стихійні лиха, пожежа, повінь, військові дії будь-якого характеру, відключення електроенергії або доступ до Інтернет, збої в роботі обладнання, блокади, суттєві зміни у законодавстві, інші непідвладні контролю з боку Організатора обставини.


Замовлення зворотнього дзвінку
Preloader